Какво се крие зад снимката

  • 16 септември 2014 11:51

  • 2510
  • 1
Какво се крие зад снимката
©

Спомняте ли си филма на Стивън Спилбърг "Специален доклад" ? В една от сцените от опаковка за корнфлейкс се излъчва анимационен клип. И между другото действието се развива през 2054 г.

Освен в главите на учени и хора като Спилбърг тази идея дълго време се възприемаше само като научна фантастика. През последните десет години обаче подобни хрумвания започнаха да придобиват форма. Например т.нар. технология добавена реалност (augmented reality - АR) сериозно привлече вниманието на рекламните и маркетинг специалисти.

Една от компаниите, които не само използват този тип нововъведения, но и ги разработват и разширяват, е SEGMARKETING. Израелската фирма, основана от Рафи Албо, може да накара портретна снимка от страница на брошура да оживее, като интервю, на мобилен телефон само с посочване на изображението. За целта е нужен предварително инсталиран софтуер и устройство с камера.
SEGMARKETING прилага технологията върху поздравителни картички, списания, брошури и дори върху опаковки и етикети. Така чрез комбинацията на печатни и софтуерни технологии потребителите участват активно в предизвикателството, като се информират и забавляват.

За да демонстрира как реалното и виртуалното в комуникацията с потребителите може да се слее, Рафи Албо ще участва в поредното издание на COPI’S  на 9 октомври в Интер Експо Център. 
 
Програма на семинара

Дата: 9 октомври

Място: зала Витоша на Интер Експо Център

9:00 – 10:30 – Регистрация

10:30 – 10:35 – Откриванe 

10:35 – 12:30 Сесия с Рафи Албо Тhe WOW Factor

Какво е One-to-One маркетинг и как се прилага успешно в над 30 държави по света. Реални и казуси и примери. Ще видите много видео примери с персонализирана добавена реалност, мостри на продукти с добавено видео върху етикети и опаковки, продукти за деца, корици на списания, каталози на модни брандове и още много реализирани продукти

12:30 – 13:00 Кафе пауза

13:00 – 15:00 – Дискусия с Рафи Албо

Ще имате възможност да зададете всички въпроси, които имате. Да се консултирате кои идеи, хрумнали ви по време на семинара, биха работили на нашия пазар или как бихте могли да приложите опита на Рафи у нас. Той ще бъде там, на Ваше разположение за въпроси, отговори и открита дискусия. 

Регистрирай се сега!

Тъй като семинарът на Рафи Албо се провежда в рамките на рекламното изложение COPI'S, имате възможност да се възползвате от невероятно изгодната цена за участие.

Ранно записване до 19.09.2014 г. - 36 лв.

Записване след 19.09.2014 г. – 60 лв.

За допълнителна информация:

Кампания на VISA

Кампания на Domino's Pizza

Кампания на Mitsubishi

Какво е добавена реалност:

Последвайте канала на

Novini.bg
2510 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар

2014.09.16 | 15:19

1
gei

Добави коментар

Водещи новини