Властта на хората - новият маркетинг в социалните мрежи

  • 20 юли 2011 08:46

  • 1479
  • 1
Властта на хората - новият маркетинг в социалните мрежи
©

За първи път автор от Източна Европа създава книга за феномена социални медии и систематизира правилата и инструментите за изграждане на имидж и успех в тях.

Авторът е Пламен Русев, който е посветил 18 години от живота си на маркетинга, а 11 от тях на интернет. Едни от най-големите експерти в света, сред които Том Баумън – BBC Worldwide, Щефан Ейнхард - Google, Марко Ди Нои - Microsoft, Норм Джонстън - Mindshare, Ален Йоро - IAB Europe и редица други определят Пламен Русев като водещ професионалист и световно признат „двигател на дигиталната индустрия в Централна и Източна Европа“.

Книгата "Властта на хората – новият маркетинг“ е наръчник за създаване на идентичност и успех в социалните медии и разкрива стъпка по стъпка процеса за постигането им. В първата част Пламен Русев обяснява феномена социални медии. Във втората част дава конкретни насоки за създаването, както на личен профил, така и на фирмено представяне. И макар всички да знаем как се прави това, ако прочетете книгата ще разберете защо някои са по-успешни от други. Третата част представлява конкретен план за създаване на маркетинг стратегия за социалните медии. Четвъртата и последна част дава готови решения и инструменти за постигане на успех онлайн.

"Властта на хората“ е изпълнена с десетки примери и добри практики от България и света и ще бъде настолен помощник за всеки, който я прочете и следва препоръките и описаните стъпки за постигане на успех.

Книгата е насочена към широк кръг от читатели – от домакинята, която може да започне блог за рецепти и да получава пари от реклама, през семейния бизнес и малкия онлайн магазин, до маркетинг директорите, висшия мениджмънт и политиците, за които „Властта на хората – новият маркетинг“ е безценен помощник.

Към днешна дата само във Facebook има над 2,1 милиона активни български потребители. Тази книга ви дава инструменти и правила как да достигнете до тях и да ги превърнете във ваши фенове и още повече в посланици на марката.

„Властта на хората – новият маркетинг“ се издава от еАкадемия - единствената образователна институция в България, която предоставя цялостна програма и обучения за интернет индустрията.

Последвайте канала на

Novini.bg
1479 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар

2013.09.03 | 21:13

1
За голяма моя жалост съм чел не една книга по темата, при това от големи имена в маркетинга. Пълна демагогия, не се заблуждавайте от сладките им думи и напълно скалъпени факти, подкрепящи "теориите" им.

Добави коментар

Водещи новини