Пощенска банка стартира жилищно кредитиране от ново измерение

  • 25 ноември 2020 10:46

  • 2208
  • 1
Пощенска банка стартира жилищно кредитиране от ново измерение
©

Пощенска банка откри първия си Онлайн център за жилищно кредитиране, с който въвежда нов модел за бързо и удобно клиентско обслужване. Новото дигитално решение в процеса на жилищното финансиране е продължение на услугите, предлагани от банката в нейните специализирани Центрове за жилищно кредитиране. По този начин банката надгражда услугата за онлайн кандидатстване за жилищен кредит, за да отговори в максимална степен на потребителските очаквания за отдалечено консултиране и комуникация с банката в процеса по отпускане на кредита, пренасяйки процеса в дигитална среда.

С новата услуга клиентите ще могат не само да кандидатстват дистанционно за жилищен кредит, но и да разчитат на онлайн консултации с високо ниво на обслужване от експертите на банката, които ще им съдействат във всеки етап от процеса на кредитиране, включително с провеждане на видео консултации, изготвяне на индивидуална оферта, подготовка на документи, въвеждане на заявление, получаване на становище за кредит, пазарна оценка на имота, като се намали до минимум необходимостта от посещение на банков клон.

„Времето на клиентите ни е изключително ценно за нас и затова непрекъснато се стремим да им предлагаме повече удобство и бързина на обслужване през нашите канали за банкиране. Новата ситуация, в която се намираме, промени нагласите на нашите клиенти, които се интересуват от финансиране за своя дом, и те вече очакват този процес да се случва не просто бързо, а и дигитално. Затова им предоставяме тази възможност с първия ни Онлайн център за жилищно кредитиране, като същевременно намаляваме рисковете за здравето на клиентите и служителите си. В същото време обединяваме дигитални технологии и банкиране, за да създадем ново модерно ипотечно кредитиране“, коментират от Пощенска банка.

„С първия ни Онлайн център за жилищно кредитиране надграждаме досегашните си добри практики, като предоставяме на клиентите отдалечен достъп до голяма част от услугите на банката за жилищно кредитиране. Те ще могат да получат професионален съвет от нашите служители с висока експертиза в този сегмент. Тази услуга е логично продължение на нашата стратегия за дигитализация, която реализираме успешно, и с която се стремим не просто да предлагаме универсални банкови услуги, а отлично потребителско обслужване спрямо нуждите на клиентите ни. Така отново сме още по-близо до потребителите, предлагайки им точното финансово решение за техния нов дом“, допълват още от Пощенска банка.

Повече информация за новия онлайн център и за различните продукти за жилищно кредитиране на Пощенска банка можете да научите на сайта https://www.postbank.bg/Individualni-klienti/Online-Mortgage-Center, в специализираните центрове и офисите на банката, чрез мобилното приложение EVA Postbank, на среща с мобилен банков експерт или по телефон на кратък номер *7224.

Последвайте канала на

(платено съобщение)

Novini.bg
2208 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
Наблюдател

2020.11.25 | 14:43

1
Пощенска банка е една от най-съдените банки от клиентите си с ипотечни кредити. Моге да бъде потвърдено от кратка справка в съдебния регистър. Срамно петно са ипотечните кредити в швейцарски франкове и нанесените вреди на хиляди семейства. Някой от тях се разведоха, а няколко човека се и самоубиха. Неравноправни клаузи, порочни практики-това не е банка, а кредитно-лихварско дружество от преди 9.9.1944 г.

Добави коментар

Водещи новини