-
18 март 2020 15:31
- 597
- 0
Fibank (Първа инвестиционна банка) постоянно оптимизира своите продукти и услуги в контекста на извънредната ситуация и разпространението на коронавируса (COVID-19) и произхождащите от това процеси. Вече повече от четвърт век, банката е лидер в електронните разплащания и иновативните технологии, предлага сигурно, бързо и достъпно дигитално банкиране за съществуващите клиенти, а вече и възможност за регистрация на нови в него изцяло онлайн, без посещение на офис.
За да отговорим на предизвикателствата и ситуацията, пред които всички ние сме изправени, предоставяме няколко съвета към Вас за банкиране от разстояние:
• Използвайте активно електронното банкиране Моята Fibank и мобилното приложение My Fibank. Чрез тях можете да нареждате преводи при по-ниски такси от стандартните в офис, да платите комуналните си сметки и управлявате банковите си карти. С оглед препоръките на Световната здравна организация и държавните здравни власти, по този начин ще избегнете не само излизането от вкъщи, но и контакта с групи от хора в градския транспорт и поне 10 лица – клиенти и служители в офиса.
• Ако сте клиент на банката, но нямате дигитално банкиране и мобилно приложение, само в няколко лесни стъпки чрез Мобилното приложение Evrotrust ще направите своята регистрация за Моята Fibank и ще имате пълен достъп до личните си финанси.
• При кандидатстване за потребителски кредит от Първа инвестиционна банка, препоръчваме да се доверите на нашия сайт www.credit.fibank.bg или специалната форма в дигиталното банкиране Моята Fibank. Независимо от канала за комуникация, имате възможност да подпишете дистанционно пакета от документи и да управлявате средствата онлайн, а ако сте нов клиент на Fibank – да ползвате и всички предимства на дигиталното ни банкиране.
• Управлявайте лимитите по Вашите банкови карти чрез електронното банкиране Моята Fibank, в зависимост от нуждите Ви от пари в брой.
• Възползвайте се максимално от безконтактните плащания, предлагани от Fibank – с карта, мобилен телефон или часовник Garmin. Така ще намалите и риска от зараза, пренасяна от физическите банкноти.
• За най-младите ни клиенти практично решение са детските и тийнейджърски карти и аксесоари на банката, позволяващи сигурни безконтактни плащания.
С цел подобряване на клиентското изживяване, Първа инвестиционна банка ще продължи тенденцията да предлага иновативни продукти и услуги и да адаптира съществуващите такива спрямо обстановката и потребностите на обществото и бизнеса. За нас винаги е било от първостепенно значение и безупречното обслужване на нашите клиенти, затова Ви молим търпеливо да изчакате реда си както пред нашите офиси, така и на телефонните линии на банката.
Последвайте канала на
Свързани новини
Финал №3 в НВЛ: Левски 0:1 ЦСКА! Следете мача ТУК!
Костов: Пламен Андреев най-вероятно ще пази срещу ЦСКА! Искахме много Хоркаш, но не знам какво се случи
11-те на Пирин и Ботев (Враца)
Септември се измъкна от "Бончук" в продължението
"Контра": Ще преодолее ли Арсенал най-тежкото препятствие по пътя към мечтаната титла
Официално: Пирин има нови собственици
Водещи новини
Енергийният министър заминава за Турция, за да оправи неразбориите с договора с „Боташ“
26 април 202416:28
Акад. Денков: ЦИК "подготвя почвата" за провал на машинното гласуване
26 април 202416:15
Радан Кънев: След изборите трябва да има мнозинство, което да взема смели решения
26 април 202418:48
Правителството определи нови членове на Надзорния съвет на НОИ
26 април 202417:30
АБРО призова за незабавна дискусия: Пълна забрана на рекламата на хазарт не е решението
26 април 202418:06
Водещите новини! Денков: ЦИК „подготвя почвата“ за провал на машинното гласуване. Шойгу: Русия няма интерес да напада държави от НАТО (и още…)
26 април 202418:55
Проф. Чорбанов: Ваксината срещу коклюш, която се поставяше до 2012 г., беше по-добра
26 април 202417:47
Жена се оказа с два кредита и вреда за хиляди левове след измама
26 април 202417:03
Порноактриса излезе от 3-месечна кома, но лекарите не са обнадеждени за възстановяването ѝ
26 април 202416:15