Емил Хърсев: Банките компенсират клиентите си при случаи като този с Мартин Петров

  • 24 ноември 2017 08:38

  • 7486
  • 5
Емил Хърсев: Банките компенсират клиентите си при случаи като този с Мартин Петров
©

В над 90% от случаите, когато се констатира такова състояние, банката възмездява клиента. Включително, когато има съмнения за неговото съпричастие - редно е да се възмезди. Все едно какво е говорено на клиента и какво е накаран да подпише. Междувременно се проверява случая. Това заяви финансистът Емил Хърсев в коментар за случая с бившия национал и играч на ЦСКА Мартин Петров, който е сезирал прокуратурата за източени без негово знание 3,8 милиона лева от банковите му сметки банка.

Банката отговаря за действията на своите служители, категоричен беше Хърсев и допълни, че клиентът с нищо не е задължен, той има право. По думите му, в много големи случаи подобни обири всъщност се оказват замесени и двете страни - и банковият служител, и клиентът на банката.

"В ЕС има много повече такива измами, България е една от страните, които най-малко е засегната", каза още Хърсев.

Последвайте канала на

Мая Йорданова
7486 5

Свързани новини

Коментари 5

Добави коментар
каката на баткото

2017.12.02 | 07:12

5
а кой да спомене името на Булбанк!!!

2017.11.24 | 14:17

2
комунистическата марионетка много обича да се изказва и замазва...
дядо Радой

2017.11.26 | 08:01

4
От алчност,банкерите до такава степен са изгубили човешкият си лик, че са заприличали на еврее. И защо си мислят,че при тях няма никога да има наяждане!?

2017.11.24 | 14:16

1
Че то банките са на евреи.
zzz

2017.11.26 | 08:01

3
А кой. ще компенсира загубеното време и изхабените нерви.

Добави коментар

Водещи новини