Робот ще посреща клиенти във високотехнологичните офиси на Банка ДСК

  • 03 ноември 2017 15:42

  • 2346
  • 1
Робот ще посреща клиенти във високотехнологичните офиси на Банка ДСК
©

Банка ДСК официално стана първата банкова институция на Балканския полуостров, която въвежда изкуствен интелект чрез хуманоиден робот в процеса на консултиране на клиентите за предлаганите от нея банкови продукти и услуги.

Това стана факт днес, когато симпатичният хуманоиден робот, носещ името Pepper, направи своя дебют във високотехнологичния офис на банката в "Сердика център". Той ще посреща, напътства и комуникира с клиентите на банката, запознавайки ги с всички актуални банкови продукти чрез специално вградения в него екран, където ще бъде показвана цялата нужна информация. Наред с полезната информация, Pepper е способен да забавлява с танц и да разказва приказки на малките посетители.

Произведеният в Япония робот бе имплементиран изцяло с помощта на български ИТ разработчик, партньор на Банка ДСК в множество проекти – Мусала Софт.

С включването на Pepper в банковото консултиране Банка ДСК прави следващата стъпка в развитието на иновативните си офиси, акцентирайки на самообслужването и предоставянето на неповторимо изживяване за своите клиенти. Днес Pepper посреща и комуникира с клиентите на английски език, но усилено изучава бългаски език.

Последвайте канала на

Novini.bg
2346 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
stefan klainc

2018.01.05 | 23:26

1
REDAKTORE KUPI MASLO DA SMAZVASH ROBOT4ETO I MU DUHNI!DA TIN SE IZCARKA V USTATA 4IFUTSKA.MRI KOPELE MRASNO TI I DOMAT TI.PROKLET DA SI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Добави коментар

Водещи новини