Ялъмов: Не е достатъчно да има бедни хора със спестявания в BG

  • 14 май 2013 16:10

  • 1664
  • 0
Ялъмов: Не е достатъчно да има бедни хора със спестявания в BG
©

В България не е достатъчно да има бедни хора със спестявания. За да има бизнес за нас и за много други е необходима средна класа, защото точно там са клиентите на асет мениджмънта. Това заяви Николай Ялъмов, председател на Борда на директорите на Финансова група „Капман“, който взе участие в панела за взаимни фондове на форума „Шумът на парите”, организиран от Profit.bg.

Точно в липсата на средна класа според Ялъмов се крие и липсата на развитие на този пазар през последната година.

Хората, които предлагаме продукта управления на средства през договорни фондове, сме в ситуация на агресивно или неагресивно предлагане на продукти, но никакво търсене, каза Ялъмов и сравни ситуацията в сектора като да се предлагат скъпи автомобили, но без да има добри пътища или гориво.

Според него борсата е неликвидна, а продуктите, които се предлагат са краен брой.

Доказателството, че точно средната класа е потребител на асет мениджмънта е фактът, че продуктът претърпява бурно развитие едва когато средната класа започва да трупа финансови средства и стабилни фундаменти за своето съществуване. Това беше за един сравнително кратък период преди около четири години, но истината е, че точно тези хора бяха клиентите на асет мениджмънт, заключи Ялъмов

Ние от „Капман” също много вярваме в местния пазар, в българската фондова борса, коментира още Николай Ялъмов. Прави ми впечатление че през тази година се говори не за корекция, а за покачване, каза още той по повод перспективите пред сегмента.

През 2013 г. форумът „Шумът на парите“ се организира със съдействието на ВИП спонсора Евро Финанс и основните спонсори – SG Експресбанк, вносителят на автомобили Chevrolet, застрахователното дружество Армеец, Пенсионно-осигурителна компания Доверие и дружествата за управление на активи Актива Асет Мениджмънт и ЕФ Асет Мениджмънт. Сред спонсорите на събитието са и Balkans International Wine.

Медийни партньори на събитието са Дарик радио, телевизия Bulgaria on air, сп. Мениджър, в. Стандарт, SeeNews, imot.bg, novini.bg и insurance.bg.

Организационен партньор е компанията за управление на събития Ивенто. Форумът се осъществява с комуникационната подкрепа на агенция за връзки с обществеността AMI Communications България.

Пълната програма на събитието можете да откриете тук

Последвайте канала на

Novini.bg
1664 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини