-
25 октомври 2022 16:32
- 717
- 1
Пандемията и новите икономически условия промениха разбирането за работен ден, преподредиха приоритетите на служителите и оформираха нови четири типа потребители. Това налага нови начини за достигане до клиента и нови възможности за реклама. Оценявайки промените, в Microsoft сме вдъхновени да създадем по-добро уеб пространство за хората. Това стана ясно от думите на Бела Пап, глобален директор на Microsoft Advertising, по време на форума Digital Trends 2022.
Workday Consumer не е таргет група, това сме всички ние, които работим преимуществено от дома си. Microsoft проведе проучване в партньорство с Forrester, за да вникне в промяната на работните навици, която е фундаментална. Резултатите показват, че ⅔ от респондентите прекарват повече време пред компютрите си сега, отколкото преди пандемията. Над 60% отмятат лични задачи, като търсене на информация или пазаруване, в работно време. Почти същият процент смятат, че работата и личните задачи са еднакво важни и тук е сериозната промяна в начина на работа днес, каза Пап.
По-задълбочен анализ показва, че близо 10% от респондентите използват три часа от работния си ден за лични цели. В същото време те не работят по-малко. Много хора започват работния си ден по-рано и го приключват по-късно.
49% от потребителите работят от домашния си офис. В рамките на деня те използват различни устройства, но за по-сложните задачи залагат предимно на компютъра си. Изследване на eMarketer показва, че 65% от хората предпочитат да пазаруват през компютъра си, отколкото през таблет или смартфон. Прогнозата на Forrester е, че през 2024 г. 56% от онлайн поръчките ще бъдат осъществявани през компютър.
Защо обаче хората използват част от си работното време за изпълнение на лични задачи? По думите на Бела Пап, това е така, тъй като в тези часове те се чувстват по-концентрирани.
Промяната в работната среда и начинът, по който се използва интернет, са възможност, в която Microsoft Advertising виждат потенциал за развитие на рекламата. За да бъде тя оптимизирана, рекламодателите трябва да са наясно с новите четири типа идентичности - потребители на луксозни стоки, екоактивисти, уелнес ентусиасти и дигитални номади, смята глобалният директор на Microsoft Advertising. Работата в тази посока е в ход. Microsoft вече е сключила ключови партньорства, за да отговори на новите очаквания на потребителите в интернет.
Форумът Digital Trends 2022 събира днес в Sofia Event Center експерти на глобални компании, сред които Microsoft и Adidas, както и едни от най-успешните IT предприемачи от България и региона с мащаб на бизнеса в целия свят.
Участниците в Digital Trends 2022 ще дискутират най-важните технологични решения, възможности и стратегии, давайки практически съвети и прозрения как да развиваме ефективно компаниите, хората и идеите си, както и цялата бизнес среда.
Последвайте канала на
Свързани новини
Основателят на Glovo Оскар Пиер идва в София за Digital Trends 2022
14 октомври 202217:27
Philip Morris Bulgaria избра агенция Digital ID
01 декември 202118:46
България намалява своята дигитална конкурентоспособност за 2021 г. според World Digital Competitiveness Ranking
01 октомври 202116:30
Ringier AG придобива мажоритарен дял в българските Sportal Media Group и Digital Ventures
17 март 202114:00
Лидерите на топ компании представят своите бизнес стратегии на Digital Trends 2019
01 октомври 201915:37
Медия агенция АРГЕНТ придоби дигиталната агенция ALL DIGITAL
30 септември 201915:05
Ливърпул разпердушини Тотнъм със суперфутбол и дръпна на върха в Премиър лийг преди Коледа
Реал Мадрид изпрати триумфалната година с много красиви попадения и задмина Барселона
Борнемут прекърши Ман Юнайтед на "Олд Трафорд", "червените дяволи" с пореден исторически провал
Ювентус най-после спря серията от равенства и се поздрави с юбилеен успех
ЦСКА - София увеличи драстично капитала, за да реши сериозен проблем - собствениците наливат нови 20 млн. лева в клуба
Победната серия на Челси приключи на негостоприемния "Гудисън Парк"
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Делян Пеевски, председател на ДПС: Имаме историческия шанс да променим България! Най-хубавото предстои!
22 декември 202419:04
Кирил Петков: Довиждане, г-н Пеевски!
22 декември 202420:45
Евтим Милошев: Надявам се да има редовен кабинет, за да мога да карам ски
22 декември 202420:13
Проф. Кантарджиев с препоръка: Избягвайте кихащите и кашлящи "герои"
22 декември 202417:14
Андрей Райчев: Шансовете за правителство са 50 на 50, дори 60 на 40
22 декември 202418:23
Юлияна Дончева: Политиката е мястото, където трябва да прекрачиш принципите си. Краят бе разочарование
22 декември 202419:56
Дерайлира пътнически влак за Габрово
22 декември 202420:58
За пореден ден. Няма следа от изчезналото дете със Синдром на Даун от с. Конаре
22 декември 202420:28
Хиляди се събраха в Белград на протест срещу Александър Вучич
22 декември 202421:14
2022.10.25 | 23:31