-
25 октомври 2022 16:32
- 717
- 1
Пандемията и новите икономически условия промениха разбирането за работен ден, преподредиха приоритетите на служителите и оформираха нови четири типа потребители. Това налага нови начини за достигане до клиента и нови възможности за реклама. Оценявайки промените, в Microsoft сме вдъхновени да създадем по-добро уеб пространство за хората. Това стана ясно от думите на Бела Пап, глобален директор на Microsoft Advertising, по време на форума Digital Trends 2022.
Workday Consumer не е таргет група, това сме всички ние, които работим преимуществено от дома си. Microsoft проведе проучване в партньорство с Forrester, за да вникне в промяната на работните навици, която е фундаментална. Резултатите показват, че ⅔ от респондентите прекарват повече време пред компютрите си сега, отколкото преди пандемията. Над 60% отмятат лични задачи, като търсене на информация или пазаруване, в работно време. Почти същият процент смятат, че работата и личните задачи са еднакво важни и тук е сериозната промяна в начина на работа днес, каза Пап.
По-задълбочен анализ показва, че близо 10% от респондентите използват три часа от работния си ден за лични цели. В същото време те не работят по-малко. Много хора започват работния си ден по-рано и го приключват по-късно.
49% от потребителите работят от домашния си офис. В рамките на деня те използват различни устройства, но за по-сложните задачи залагат предимно на компютъра си. Изследване на eMarketer показва, че 65% от хората предпочитат да пазаруват през компютъра си, отколкото през таблет или смартфон. Прогнозата на Forrester е, че през 2024 г. 56% от онлайн поръчките ще бъдат осъществявани през компютър.
Защо обаче хората използват част от си работното време за изпълнение на лични задачи? По думите на Бела Пап, това е така, тъй като в тези часове те се чувстват по-концентрирани.
Промяната в работната среда и начинът, по който се използва интернет, са възможност, в която Microsoft Advertising виждат потенциал за развитие на рекламата. За да бъде тя оптимизирана, рекламодателите трябва да са наясно с новите четири типа идентичности - потребители на луксозни стоки, екоактивисти, уелнес ентусиасти и дигитални номади, смята глобалният директор на Microsoft Advertising. Работата в тази посока е в ход. Microsoft вече е сключила ключови партньорства, за да отговори на новите очаквания на потребителите в интернет.
Форумът Digital Trends 2022 събира днес в Sofia Event Center експерти на глобални компании, сред които Microsoft и Adidas, както и едни от най-успешните IT предприемачи от България и региона с мащаб на бизнеса в целия свят.
Участниците в Digital Trends 2022 ще дискутират най-важните технологични решения, възможности и стратегии, давайки практически съвети и прозрения как да развиваме ефективно компаниите, хората и идеите си, както и цялата бизнес среда.
Последвайте канала на
Свързани новини
Основателят на Glovo Оскар Пиер идва в София за Digital Trends 2022
14 октомври 202217:27
Philip Morris Bulgaria избра агенция Digital ID
01 декември 202118:46
България намалява своята дигитална конкурентоспособност за 2021 г. според World Digital Competitiveness Ranking
01 октомври 202116:30
Ringier AG придобива мажоритарен дял в българските Sportal Media Group и Digital Ventures
17 март 202114:00
Лидерите на топ компании представят своите бизнес стратегии на Digital Trends 2019
01 октомври 201915:37
Медия агенция АРГЕНТ придоби дигиталната агенция ALL DIGITAL
30 септември 201915:05
Ахмед Ахмедов "скъса" мрежата на Хебър
България се натресе на тим с куп играчи от Висшата лига за влизане в дивизия "В" на Лигата на нациите
Жребият в Лигата на нациите определи: ще има повторение на последните два изцяло европейски финала на световни първенства
България не успя да преодолее Черна гора, следва челен сблъсък в Ботевград
Станислав Генчев: Бяха тежки дни!
Илиан Илиев: Ирландците не бяха моят най-предпочитан противник
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Борисов би 6 часа път, за да почерпи на банкет в Дулово: говори за Шенген и се самопромотира като евентуален премиер
22 ноември 202419:17
Божидар Божанов (ДБ): С ПП имаме различни оценки на рисковете
22 ноември 202421:26
Калин Стоянов: Определени хора могат да бъдат определени като политически лицемери - това лъсна
22 ноември 202421:31
Тошко Йорданов: Кандидатурата на Силви Кирилов е спасителен пояс не само за българското общество, но и за парламентаризма
22 ноември 202421:47
Елена Поптодорова не вярва нещо да се обърка по пътя ни към Шенген
22 ноември 202420:25
Водещите новини! От март 2025 г. България ще влезе в Шенген? Кремъл: Изстрелването на хиперзвукова ракета е предупреждение към Запада (и още…)
22 ноември 202419:08
Путин разпореди серийно производство на ракетите „Орешник“
22 ноември 202419:38
Зеленски: Светът трябва да даде сериозен отговор на Путин
22 ноември 202422:50
Директорът на ЦЕРН д-р Фабиола Джаноти: Без науката - не можем да спасим света
22 ноември 202422:05
2022.10.25 | 23:31