-
18 март 2021 11:39
- 686
- 0
Водещ фактор в нововъведенията и формирането на тенденциите в банковия сектор, Пощенска банка предлага на своите клиенти иновативни продукти с добавена стойност и бързи и удобни процеси за лесната им употреба. Като надгражда съществуващите възможности и за да отговори в максимална степен на потребителските очаквания, финансовата институция вече предлага модерната услуга за отдалечено консултиране и сключване и за застрахователни продукти, пренасяйки процеса изцяло в дигитална среда.
Иновативното решение дава възможност на настоящите клиенти в рамките на няколко часа да сключат избрани застрахователни продукти от богатото портфолиото на банката бързо, лесно, безплатно и изцяло онлайн – през тяхното смарт устройство.
Новата услуга на Пощенска банка идва в ситуация, в която времето на клиентите е по-ценно от всякога, а необходимостта от застрахователна защита за живота, здравето и доходите е все по-осезаема и осъзната. За да сбъдват мечтите си и реализират идеите си, клиентите имат нужда от доверен партньор, който познава нуждите им и ги поставя в центъра на плановете си, като им помага да вземат най-добрите решения в динамиката на забързаното ежедневие. С грижа за най-ценният си актив, банката дава възможност на своите клиенти да изберат защита спрямо техните индивидуални потребности: в случаи на безработица, болничен, за да предпазят живота, здравето и трудоспособността си.
Със специално разработената по време на пандемията застрахователна програма „Защита на дохода“ клиентите на Пощенска банка получават избор от голям брой покрития за пълноценна защита при редица неблагоприятни събития, които могат да доведат до загуба на доход. Сред тях са иновативното покритие „Полагане на грижа за болен“, както и изключително необходимата и търсена подкрепа в случай на „Безработица“, „Продължителен болничен“ и редица други. Процесът по сключване е бърз и лесен – не са необходими медицински прегледи или документация, а избраните покрития целят запазване на стандарта на живот дори при неочаквани ситуации.
Програма „Спокоен ден“ е специално разработено за клиентите на банката застрахователно решение, което осигурява стабилна финансова подкрепа за тях или техните близки при настъпване на неблагоприятни събития, свързани с техния живот и здраве в резултат на злополука или заболяване. Програмата е предназначена за физически лица, които могат да избират между три застрахователни пакета с високи лимити на обезщетение и най-подходящия за тях начин на плащане на премията – еднократно за целия срок или разсрочено на удобни месечни вноски.
„С иновативната услуга отново предоставяме на своите клиенти удобен, бърз и сигурен начин да заявят от всяко едно място и директно през мобилния си телефон желан застрахователен продукт, с който биха си осигурили спокойствие и подкрепа при евентуално настъпване на неблагоприятни събития. За нас на първо място стои здравето и сигурността им, както и тази на служителите ни. Ценим тяхното време и се надяваме, че сме ги улеснили максимално“, коментират от Пощенска банка. „Тази услуга е логично продължение на нашата стратегия за дигитализация, с която се стремим не просто да предлагаме универсални финансови услуги, а отлично потребителско обслужване, като поставяме нуждите на нашите клиенти в центъра на нашето развитие. Така отново сме още по-близо до тях, предлагайки им точното финансово или застрахователно решение“, допълват още от финансовата институция.
Ползвателите на дебитни и кредитни карти, издадени от банката, са защитени със специалните застрахователни програми „Карт протект“ и „Защита на плащанията“, които също могат да бъдат заявени и сключени изцяло онлайн. Виртуалният помощник EVA Postbank, което е първото мобилно банково приложение в България с интегриран чатбот, помага в избора на застрахователна защита и насочва към подходящ застрахователен продукт.
Клиентите на Пощенска банка могат да сключват застраховка не само онлайн, а и във всеки удобен за тях офис на банката. Повече информация може да намерите на www.postbank.bg.
***
Пощенска банка извършва застрахователно посредничество за сключване на застраховките в качеството си на застрахователен агент, на основание сключен със застрахователя агентски договор с „БНП Париба Кардиф“ и „Булстрад Живот ВИГ“. Подписването на документите става чрез приложението на „Евротръст Технолоджис“.
Последвайте канала на
(в материала има продуктово позициониране)
Свързани новини
Пощенска банка представя ONE wallet – мобилен портфейл от последно поколение
17 юни 202111:42
Postbank Business Run 2021 събра над 10 000 лева в подкрепа на две благотворителни каузи
07 юни 202116:40
Пощенска банка стартира мащабен образователен проект съвместно със Софийския университет
01 юни 202114:03
Големи буферни зони за сблъсъка между "червени" и "сини" на Националния стадион
Лудогорец и Хебър ще търсят място на финала за Купата с нов сблъсък помежду си
Арсенал хвърли незабравим бой на Челси
Каранга ще е на разположение за дербито
Ювентус страда на "Олимпико", но успя да се добере до финала за Купата на Италия
Левски срази ЦСКА във финал №2 и е на победа от титлата
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Борисов: Несериозно е да се обвинява ГЕРБ за забавянето на втория транш по ПВУ
24 април 202410:06
Пеевски отговори на обвиненията на ПП-ДБ: Абсолютна поредна лъжа
24 април 202410:33
Денков: Нямаме второ плащане по ПВУ, защото ГЕРБ и ДПС саботират правосъдната реформа
24 април 202409:37
„Възраждане“ иска оставката на председателя на НС Росен Желязков
24 април 202410:19
Атанасов с разкрития за Калин Стоянов и убийството на Нотариуса
24 април 202409:09
Служебният министър на здравеопазването: 400 са случаите на коклюш у нас, ето кога се очаква пикът
24 април 202408:38
РЗИ: Болните от коклюш деца в Пловдив са били имунизирани
24 април 202410:18
Андрей Ковачев: На България ѝ трябва стабилно правителство
24 април 202409:35
НА ЖИВО: НС реши: Създава се Съвет за координация на политиките за българите в чужбина
24 април 202409:07