-
05 ноември 2020 11:53
- 883
- 0
Пощенска банка отново затвърди позицията си на иновационен лидер в сектора, като успешно внедри най-модерното и ефективно решение за управление на комуникацията със своите клиенти. Въвеждането на платформата Salesforce е стратегическа стъпка, която ще позволи на банката да оптимизира взаимоотношенията си с клиентите, като достигне ново ниво на обслужване и гарантира максималната им удовлетвореност. Внедряването на системата прави Пощенска банка първата банкова институция в Югоизточна Европа с високотехнологично решение от този клас.
С помощта на изкуствен интелект платформата анализира с изключителна прецизност поведението и очакванията на клиентите и това позволява изграждането на индивидуален подход в контакта с тях. Системата гарантира, че всеки потребител ще получава в точния момент информацията, от която реално се нуждае. Това се случва чрез създаването на т.нар. „потребителски пътеки“, в които клиентът „влиза“ и в зависимост от услугите и продуктите на банката, които използва, той започва да получава персонализирани съобщения, които го насочват и му напомнят какви са следващите важни стъпки във взаимоотношенията му с банката.
„Платформата ни осигурява 360-градусов поглед върху нашите клиенти, като ни дава ценно знание за продуктите и услугите, които използват, за дигиталните им навици и предпочитания. Това ни позволява да предвиждаме и разпознаваме техните конкретни нужди и да формулираме най-добрите решения, като използваме правилните канали, за да достигнем до тях. Например, ако клиент кандидатства за жилищен кредит, той ще стане част от „потребителска пътека“, която ще му осигури информация за всеки етап на сделката и „ще го води“ в целия процес, за да знае във всеки момент какво трябва да направи преди и след усвояването на кредита. Вярваме, че по този начин клиентите ни ще получат не само максимално добро обслужване, но и ценна информация, която ще им помогне по-ефективно да управляват финансите си и да планират времето си“, коментираха от Пощенска банка.
Системата оценява индивидуалните предпочитания на клиентите и автоматично избира комуникационния канал, който използват най-често, за да им предостави полезната и ценна информация, от която се нуждаят. Това гарантира, че всяко важно съобщение ще достигне до тях навреме и ще позволи да се възползват в максимална степен от възможностите на продуктите и услугите на банката.
Проектът е реализиран за рекордно кратък срок и в платформата вече „работят“ над 20 клиентски пътеки, свързани с потребителско кредитиране и кредитни карти, а до края на годината предстои да бъдат интегрирани комуникационните вериги на всички продукти и услуги, предоставяни от банката. Успешното имплементиране се осъществява от Некст Консулт, водеща консултантска IT компания и партньор на Salesforce в региона.
„Въвеждането на платформата е истински иновативно решение, което доказва, че в Пощенска банка се случва не само дигитална трансформация, а трансформация на бизнес модела с фокус върху клиента“, споделя Емил Вучков, ръководител на проекта и партньор клиентско преживяване и маркетинг автоматизации в Некст Консулт.
За Пощенска Банка:
Пощенска банка, с юридическо име „Юробанк България“ АД, e четвъртата по активи банка в България, с широка клонова мрежа в цялата страна и значителна клиентска база от граждани, фирми и институции. Тя има почти 30-годишно присъствие сред лидерите на банковия пазар в България. Банката е водещ фактор в нововъведенията и формирането на тенденциите в банковия сектор в страната през последните години и е многократно награждавана за своите иновации. Пощенка банка заема стратегическо място в банкирането на дребно и корпоративното банкиране в България. Банката е с една от най-добре развитите клонови мрежи и модерни алтернативни канали за банкиране.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
Йънг Бойс се включва в битката за Сангаре
Георги Иванов направи равносметка за 2024 година
Куп пропуски не попречиха на Интер да направи коледен подарък на феновете си
Искренов: Генчев изглежда направи сам избора си! Нещата в Левски се оправят, дано ЦСКА направи хубав стадион
ЦСКА - София обяви лагер в Турция, "червените" уредиха контрола с участник в ШЛ
Цървена звезда отново опази крепостта си от Партизан въпреки загубата на ключова фигура
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Наталия Киселова: В момента е много трудно да кажем кои са на власт и кои са в опозиция
23 декември 202419:48
ДДС за ресторантьорите скача с 11% в полунощ на Нова година: значи ли това и по-високи цени за клиентите на заведенията?
23 декември 202417:48
Майката на изчезналия Ники: Отвлечен е, кучето му е прекалено чисто, за да е било в гората
23 декември 202418:59
Проф. Тодор Кантарджиев: Полово предаваните инфекции в 90% са причина за безплодие в семействата у нас
23 декември 202418:55
Кардиологът проф. Георгиев с призив: Махнете солта от масата си
23 декември 202417:54
Водещите новини! Съдия: Без ясен отговор за „Осемте джуджета“ не е приемливо Сарафов да бъде избран. Рюте вижда опасност за сигурността на НАТО
23 декември 202418:59
Германия даде на Украйна ракетни установки и системи за ПВО
23 декември 202419:15
Първата част от украинския легион, сформиран в Полша, замина за Украйна
23 декември 202419:29
Мат Гейц е плащал десетки хиляди долари за наркотици и секс, включително и на 17-годишна
23 декември 202418:47