-
06 юни 2011 13:12
- 1749
- 0
Моделът астава на старта с най-модерни двигатели и технология на окачването, още по-висока ефективност, значително увеличен простор и иновативно оборудване. Единственият в този клас автомобил със задно задвижване последователно развива силните страни на своя предшественик, продаден в над 1 милион екземпляра.
Дължината на каросерията на новото BMW Серия 1 е увеличена в сравнение с предишния модел с 85 до 4324 мм, а междуосието - 30 до 2 690 мм. Мощното излъчване на автомобила се подчертава и от по-широката следа (+51 мм отпред, +72 мм отзад) и увеличената със 17 до 1 765 мм широчина на каросерията при непроменена височина (1 421 мм). Това се отразява положително както на мястото за краката на трите задни седалки (+ 21 мм), така и на увеличената с 30 до 360 литра вместимост на багажника.
Прецизно моделираните повърхности на каросерията и отличаващият се с модерна функционалност интериор подчертават премиум-характера на автомобила. Уникалната за компактния сегмент задвижваща концепция - надлъжно монтиран редови двигател отпред, задвижване на задните колела - помага на новото BMW Серия 1 да постигне ненадмината управляемост, като в същото време се отразява и на дизайна.
Типичните за марката пропорции се доминират от дългия преден капак, голямото междуосие и изместената назад пътническа клетка. Предната част се определя от голямата бъбрековидна радиаторна решетка, изразително оформените фарове и разделеният на три въздухозаборник.
Радиаторната решетка е наклонена напред, което подчертава предизвикателния характер на най-спортния компактен модел, повърхностите около нея са моделирани триизмерно и осигуряват жизнени светлинни ефекти. Четирите контурни линии на предния капак се насочват V-образно към решетката, подчератвайки динамичния устрем на дизайна.
Типичните за марката двойни кръгли фарове са скосени в областта на акцентиращата бленда. В комбинация с опционалните биксенонови фарове създаденият по този начин „концентриран поглед" се подчертава особено интензивно и от интеграцията на мигачите в вътрешния светлинен пръстен на фаровете и LED-акцентиращата светлина. За пръв път при BMW страничните мигачи са интегрирани в страничните огледала.
Последвайте канала на
Свързани новини
България гони първа победа в Лигата на нациите срещу променения състав на САЩ
Всичко или нищо за Пирин срещу Локомотив (София)
Последен шанс за спасение за Ботев (Враца) срещу спокойния Берое
Хебър няма право на грешка срещу Етър
Исторически триумф за Ман Сити или частичен реванш за Ман Юнайтед?
Локо (Сф) предлага нов договор на Балъков
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Министър Запрянов: Целта на Кремъл е да повлияе директно на изборите през юни
25 май 202410:15
Никола Минчев за изтеклите записи: Ясно е, че са в полза на нашите опоненти ГЕРБ и ДПС
25 май 202409:44
Диана Дамянова: Въпросът е дали ПП-ДБ ще успее да запази второто място
25 май 202409:20
Проф. Иван Тодоров: Експертизите в съда показаха категорично колко точни са машините
25 май 202409:33
Левон Хампарцумян: Предлагането на кредити няма да спре, но изискванията ще са малко по-сложни
25 май 202409:51
Standard & Poor's потвърди рейтинга на България и положителната перспектива
25 май 202409:59
Каква е причината за по-скъпите годишни технически прегледи на автомобилите?
25 май 202410:07
Вижте подробности за състоянието на пострадалия турист, транспортиран с "Кугар"
25 май 202408:35
Серия земетресения в Турция
25 май 202410:39