-
07 януари 2013 12:22
- 3867
- 2
BMW си поставиха една основна цел за 2012 г. Както обикновено става, когато баварците си наумят нещо, то се случва.
Годината завърши и с началото на 2013 г. германците съобщиха официално победата си над основния конкурент в луксозния клас Mercedes на американска земя.
През изминалата година от BMW са продали общо 281 460 автомобила в САЩ, което е с едва 7326 повече от щутгартските им съседи, но победата си е победа. Тя идва след изненадващите 39% повишение в продажбите през декември.
За цялата 2012 г. продажбите на баварците зад Океана са се вдигнали с 14% в сравнение с предходната година.
Последвайте канала на
Коментари 2
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Главчев: Вземаме мерки да няма манипулации на вота и на хартия, и на машина
09 октомври 202411:21
Румен Радев: Крайно време е в НС да спрат да влизат депутати, които са продукт на купения вот
09 октомври 202411:17
Първан Симеонов, социолог: Гласовете за формацията около Пеевски ще са повече от тези за Доган
09 октомври 202411:37
Орбан иска решението за влизането на България и Румъния в Шенген да бъде взето до края на годината
09 октомври 202412:22
Грипният сезон наближава - защо е полезно да се ваксинираме
09 октомври 202410:37
Пак врътваме стрелките, ето кога!
09 октомври 202410:32
Кога ще дойде истинската есен? Сигурно през зимата!
09 октомври 202409:07
Светът се е разминал с атомна война?
09 октомври 202412:10
Порои заляха пустинята Сахара
09 октомври 202412:10
2013.03.08 | 21:05
2013.01.13 | 21:29