-
07 януари 2013 12:22
- 3867
- 2
BMW си поставиха една основна цел за 2012 г. Както обикновено става, когато баварците си наумят нещо, то се случва.
Годината завърши и с началото на 2013 г. германците съобщиха официално победата си над основния конкурент в луксозния клас Mercedes на американска земя.
През изминалата година от BMW са продали общо 281 460 автомобила в САЩ, което е с едва 7326 повече от щутгартските им съседи, но победата си е победа. Тя идва след изненадващите 39% повишение в продажбите през декември.
За цялата 2012 г. продажбите на баварците зад Океана са се вдигнали с 14% в сравнение с предходната година.
Последвайте канала на
Коментари 2
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Бурен дебат за икономика, бюджет и магистрали: Делян Добрев срещу Асен Василев
09 октомври 202408:12
За ексминистър Иван Демерджиев е ясно кой купува гласове
09 октомври 202407:47
Ще бъде ли Атанас Пеканов предложението за равноотдалечен премиер?
09 октомври 202408:38
Радев привика спешно представители на институциите, отговорни за подготовката на предстоящите избори
09 октомври 202408:50
"Спаси София": Надяваме се, че служителите на градския транспорт няма да бъдат употребени с предизборни цели
09 октомври 202410:27
Грипният сезон наближава - защо е полезно да се ваксинираме
09 октомври 202410:37
„Прогнозите са много стряскащи": Разказ на българи в окото на бурята във Флорида
09 октомври 202409:05
Пак врътваме стрелките, ето кога!
09 октомври 202410:32
Кога ще дойде истинската есен? Сигурно през зимата!
09 октомври 202409:07
2013.03.08 | 21:05
2013.01.13 | 21:29