Невъзможна за реализация остава идеята пътниците да купуват единна карта за всички линии, които се обслужват от двамата частни и от общинския превозвач:
"На този етап е нереалистична, а вече светът отиде през мобилни телефони да се плаща, а ние все още сме на ниво контрольори", коментира проф. Камарашев.
Предстои транспортната схема да бъде гласувана от Общинския съвет на декемврийското му заседание.
Новата транспортна схема на Велико Търново предвижда въвеждането на две автобусни линии, които да свържат северните и южните квартали, така че гражданите да не се налага да сменят автобуси през централната градска част. На общественото обсъждане стана ясно, че с новата организация на движението в общината няма да остане населено място, което да не е обезпечено с обществен транспорт.
Във Велико Търново няма обществена транспортна свързаност на крайните квартали "Картала", "Бузлуджа" и "Зона В", както и връзки на кварталите с разрастващите се промишлени зони в града. Този проблем се решава с пускането на две нови линии с номера 1 и 7 и удължаването на други линии, предаде БНР.
Невъзможно е да се осигури автобусна линия до сателитния квартал "Велико Търново хилс", посочи заместник-кметът проф. Георги Камарашев по време на общественото обсъждане на новата транспортна схема:
"Пътят е частен, не се знае какво ще поиска частникът от нас. Наклонът е много голям, водили сме превозвачите, те отказват, особено с по-тежките автобуси". Село Емен, което беше откъснато, се планира да има от догодина по един автобус сутрин и вечер два пъти в седмицата.
)