Способността му да преминава плавно от мелодични към екстремни вокали и обратното е рядко срещан талант, който малко вокалисти успяват да овладеят до съвършенство.
Кортни ЛаПлант от Spiritbox е друг пример за вокалист, който майсторски комбинира пеене и скрийминг. Нейният диапазон и техника са на елитно ниво, което се доказва още в работата ѝ с Iwrestledabearonce, преди да достигне висотата си в Spiritbox.
Честър Бенингтън, обаче, си остава архетипът за вокалисти с този талант.
Linkin Park съчетаха ню-метъл звучене с неговия уникален глас, който умееше едновременно да е агресивен и мелодичен. Загубата на Бенингтън бе огромна трагедия за музикалния свят, защото той съчетаваше невероятен талант с изключителен дух.
Покойният Честър Бенингтън остава един от най-забележителните фронтмени в рок и метъл музиката, които умело съчетават чистите вокали със "скрийминга".
Друг изпълнител, владеещ този диапазон, е несъмнено Хауърд Джоунс от Killswitch Engage, Light The Torch и Devil You Know. Той впечатлява с комбинацията от мощен чист глас и пронизителен крясък, която развива още от времето си в метълкор бандата Blood Has Been Shed. Пълният му вокален диапазон се проявява най-ярко в хита на Killswitch Engage „The End of Heartache“, отбелязва VICE.
Кори Тейлър от Slipknot и Stone Sour също е известен със способността си да превключва от грубо ръмжене към мелодични пасажи. Песента „Psychosocial“ е отличен пример за умението му да съчетава агресивни вокали в куплетите с чисто пеене в припевите. В Stone Sour Тейлър пък показва колко силен е неговият певчески глас сам по себе си, например в песента „Through Glass“.
)