В неделя изразът „по-голяма“ явно се прие буквално. Джена Ортега се появи на парти за старта на новия сезон в обемен тоалет от колекцията на Givenchy за есен 2025 г.
Докато промотираше първия сезон на Wednesday, Ортега често залагаше на черно-бялата гама, в духа на готическия стил на героинята си. Този път обаче, номинираната за „Еми“ актриса добавя още повече драма – и доза провокация.
Тоалетът ѝ е дело на новия креативен директор на Givenchy – Сара Бъртън. Състои се от черен кожен конусовиден сутиен, носен като топ, и вталена вълнена пола с бял кант по ръбовете.
Тоалетът бе завършен с черни обувки на платформа и конска опашка, с няколко падащи кичура, които рамкираха лицето ѝ.
В интервю за Harper’s Bazaar Ортега споделя, че след първия сезон е преминала през трудности и е изпитала силно напрежение от славата: „Честно казано, бях нещастен човек. Натискът, вниманието… за един интроверт като мен – беше страшно“.
Но актрисата добави, че сега се чувства много по-добре и разкри малко за новите епизоди: „Сезон 2 е по-голям, по-дързък, по-кървав и една идея по-мрачен. Но и по-смешен – по най-добрия начин“.
Втората част на хитовия сериал на Netflix – Wednesday – вече чука на вратата, а изглежда, че модният аспект този път ще бъде още "по-голям", по-дързък и запомнящ се.
Истинската изненада бяха ръкавите – или по-точно огромни кожени ръкавици, обгръщащи ръцете на Ортега като възглавници. В края им имаше златни маншети, които обгръщаха китките ѝ. Ефектът визуално уголеми ръцете ѝ и придаде хумористичен, театрален привкус – идеално допълнение към абсурдния свят на Wednesday.
)