)
Като цяло компанията, която включва марките "Фолксваген" (Volkswagen), "Сеат/Купра" (Seat/Cupra), "Шкода" (Skoda), "Ауди" (Audi) и "Порше" (Porsche), е продала 4,41 млн. автомобила, което е с 1,3 на сто повече от същия период на предходната година.
Германските автомобилопроизводители настояват за споразумение с президента Доналд Тръмп, което да замени високата 25-процентна митническа ставка върху вноса на автомобили и части за тях в САЩ, която намалява търсенето на ключовия им пазар.
Продажбите на изцяло електрически автомобили на "Фолксваген" са се увеличили с 38 на сто през второто тримесечие в световен мащаб и с цели 73 на сто в Европа.
"Трябва да засилим още повече тази положителна тенденция, като продължим успешната си офанзива с моделите", заяви Шуберт.
Последвайте канала на
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)