)
В автотранспорта и в електотранспорта основната заплата на всички водачи е 2105 лв., което не значи чисто, а брутна работна заплата. Оттам насетне се начислява извънреден труд, клас прослужено време и новият бонус, който беше въведен миналата година. Там, където заплатата на шофьорите да може да стигне 3-4000 лв. е там, където има недостиг на шофьори. Това заяви общинският съветник от "БСП за България" Ваня Григорова пред БНТ.
В проектобюджета на София не са заложени условията за подобряване на труд в авто- и електротранспорта. "Масово се кара без почивка между 12-14 дни и в един гараж, който е с над 300 човека работници в един ден има само двама почиващи", отчете Григорова. Тя знае, че има изоставане на модернизирането в наличния състав на транспорта. Транспортните дружества продължават да изостават, посочи Ваня Григорова.
)
Ваня Григорова: В столичния транспорт не достигат 390 души, не зная как със 100 лева увеличение Терзиев ще привлича кадри
По отношение за недостатъчните средства за педиатрите от Пета градска болница, Григорова коментира, че общината си е изплатила това, което дължи на болницата. Проблемът е, че лекарите не са получавали допълнителни възнаграждения от началото на годината, защото заплатите им не са особени високи. Ако няма допълнителни плащания и ако получавал 1700-1800 лв. е тежко пренебрежение към тежкия труд и призванието на педиатрите да спасяват живота на децата ни, посочи Григорова. Тя ще настоява при приемането на бюджета на София да бъде изплатено на болницата и да бъде компенсирана с необходимите средства.
Ваня Григорова посочи още, че навсякъде в общински болниците има проблем с финансирането.
Последвайте канала на