"Дигиталният талон е еквивалент на хартиения", заяви директорът на Центъра за градска мобилност Христиан Петров.
"Очаква се до края на година да се въведе, ако бъде приета идеята", разкри директорът на ЦГМ.
"Сега мобилните оператори удържат такси от гражданите, които пускат СМС. Дигиталният талон ще премахне това и ще позволи на чужденците, които не са на български оператори да спират на тези платени зони", допълни Петров.
"Този вид талон ще улесни сегашната ситуация, особено за гости на града. Това само ще допълни услугата и тя няма да бъде оскъпявана", каза още той.
Дигитален талон за плащане на почасово паркиране в "синя" и "зелена зона' обмисля да въведе Центърът за градска мобилност.
Новата виртуална услуга ще спести на своите клиенти таксите, които се одържат от мобилните оператори при заплащане чрез СМС услугата в момента.
)