Компанията предлага също така и високоскоростен интернет, цифрова телевизия и сателитна телевизия, включително два собствени спортни канала – MAX Sport 1 и Max Sport 2, cloud и IoT решения.
Снимка: Novini.bg
Операторът ще предлага също така собствена линия смартфони с бранда А1. От днес започва ребрандирането на всички магазини на Мтел, а сайтът вече е A1.bg.
Димитров обяви също така, че от днес стартира наистина една много сериозна рекламна кампания, а фактурите ще бъдат променени и по-лесно разбираеми.
По случай ребрандирането на мобилния оператор днес всички клиенти ще получат подарък от 10000 MB, а тези, които ползват и телевизия всяка събота и неделя ще имат достъп до абсолютно всички телевизионни канали.
Първият мобилен оператор в България, който има над 4,5 милиона клиентии над 4000 служители, днес предприема най-голямата промяна в своята история. Мтел става А1.
“Днес ставаме част от силна международна марка, каквато е А1. Тя носи нови стандарти за обслужване, единна корпоративна култура, повече знания и опит. Новият бранд е нашата цел да бъдем лидери”, заяви Александър Димитров, който съобщи, че до вчера е бил главен изпълнителен директор на Мтел, a от днес заема този пост в А1.
Промяната на името няма да доведе до административни промени за клиентите, няма да има и промени по отношение на телефонните номера и SIM картите в мрежата на телекома. Промяната ще позволи на компанията да гарантира по-високо качество на своята мрежа.
Ребрандирането на първия мобилен оператор у нас ще донесе нови привилегии за настоящите клиенти.
Ребрандирането ще е успешно, не ако хората харесат бранда, а ако те са доволни от това, което представяме, обяви още Александър Димитров.
Приобщаването на компанията към основния бранд на нейния собственик А1 Group, която е част от четвъртата най-голяма телекомуникационна група в света America Movil, ще даде възможност на А1 България да представи на своите клиенти и достъп до най-новите технологии и иновации в сектора.
)