Той добави, че даването на концесията не е пробив в националната сигурност. Московски каза и, че решението е съгласувано с премиера Бойко Борисов.
Министър Московски добави, че скоро ще бъде оповестен отчетът на транспортното ведомство за свършеното през тези две години.
Обвиненията които се сипят от парламента надминават разумния диалог, посочи транспортният министър. „Прокарват се съмнение, че ще се подари на турска фирма, затова ние удължаваме срока. Затова удължаваме срока за концесията до 31 януари и даваме възможност на тези хора да вземат решението, но тогава те трябва да решат откъде ще намерят над 500 млн. лева дългове на БДЖ. Това означава да се вземат пари от бюджета и да се ощетят някой от другите сектори и без да питат данъкоплатците. Това е вариантът, в противен случай трябва да останем без железници“, предупреди Московски.
Оставяме на г-н Радев и служебния кабинет да реши какво да става с летището". Концесията на летище "София" за нас никога не е била самоцел. Аз концесията не бих я прекратил. Целта ни винаги е била да се оздрави железницата. Трудът ни за две години не мога да го хвърля на вятъра. Това каза министърът на транспорта в оставка Ивайло Московски по време на брифинг.
Транспортният министър съобщи, че правителството е трябвало да плати и вноска към Кувейтския инвестиционен фонд в рамките на осъдителна присъда от Арбитражния съд. "Ние само сметките им плащаме на вече нанесените от тях щети", каза още Московски.
)