Скандал с хоспис в Пловдив

gettyimages
share

Скандал между проверяващи и хоспис. Комисията за защита на потребителите опита да влезе на проверка в "Милосърдие", но от хосписа затвориха вратите с обяснението, че са в болничен, предаде БТВ.

Скандалът се разрази днес преди обед, часове след като роднини, настанили близките си в хосписа, се оплакаха. Проверяващите от КЗП искаха да видят договорите с потребителите и клаузите в тях. Междувременно е подаден нов сигнал за некоректно отношение в същия хоспис. Този път за взети пари, без извършена услуга.

Мъж изтегли 14 497 лв. от дебитната карта на настанен в хоспис дядо

Албена живее в Съединените щати вече 18 години. Преди 4 години бащата ѝ получава инсулт. След дълъг престой в болница, му трябва постоянно наблюдение и медицински грижи. Близките се свързват с хоспис "Милосърдие" и управителката им иска капаро.

„Като човек, който живее в нормална държава попитах за документ, че сме платили, тя каза "Няма проблем, аз нали ви познавам". Оставихме парите и на 6 март 2018 г. трябваше да го преместим, но от болницата ни се обадиха, че той рано сутринта е починал“, разказва Албена пред БТВ.

Жената информира хосписа и си иска парите обратно.

„Каза, че капарото не се връща и беше доста груба. Поисках контакт със собственика, но не получих отговор“, допълни Албена.

Ето и позицията на Теодора Пидромова – управител на хоспис "Милосърдие":

- Случвало ли се е да вземете капаро и да не върнете парите на хората?
- Няма да ви кажа "да", защото не знам за какво става въпрос.

- Всеки път ли издавате документ при взимане на капаро?
- В момента не се чувствам добре, в болнични съм, така че просто приключвам разговора. В договора всичко е описано, съгласуван е с юристите.

„След като не е започнало изпълнението на договора всичко, което е дадено по него, е недължимо дадено. Трябва да ги върне“, обясни адвокат Людмил Рангелов.

Ако сумата не бъде върната доброволно, може да се заведе дело.

Водещи новини

Още новини