Американската корпорация Apple надмина Google като най-скъпата марка в света.
Към настоящия момент брaндът Apple се оценява на 153 милиарда долара. Това е близо половината от пазарната цена на Apple, показва годишното проучване на 100-те най-популярни марки BrandZ, цитирано от БиБиСи.
Интернет търсачката Google след четири годишно господство отива на второ място. Третото място в ежегодната класация на агенция Millward Brown, се заема от компанията IBM.
От най-скъпите 10 марки в доклада, 6 са на технологични компании. Microsoft на пето, AT&T на седмо, а China Mobile на девето.
Останалите 4-ри места в първата десетка се заемат от McDonald's, Coca-Cola, Marlboro и General Electric.
Според директора по глобална политика на Millward Brown Питър Уолш, търсените от потребителите стоки на Apple са изстреляли фирмата пред Microsoft като най-скъпата технологична компания.
Причината е във вниманието, което Apple отделят на подробностите, както и все по-голямото разпространение на продуктите им в корпоративните среди, пише inews.bg.