Студент по дизайн от Хонконг е създателят на изображение, плъзнало като горски пожар из интернет след новината за смъртта на Стив Джобс.
Комбинацията между логото на компанията "Епъл" и профила на нейния съосновател станаха световен хит заради минимализма си и вълнуващия символизъм, съобщи "Ройтерс". Авторът му е получил предложения за работа, а безброй находчиви търговци веднага превърнаха изображението в златна мърчъндайз мина, поставяйки го по тениски, чаши, значки...
Създателят е 19-годишният Джонатан Мак, студент в Училището по дизайн към Политехническия университет на Хонконг. Идеята му била да вгради силуета на мястото на "отхапаното" парче от ябълката на "Епъл" като символ едновременно на отсъствието и присъствието му в сърцевината на компанията и нейното послание.
Картинката е създадена през август, когато бе обявено, че Стив Джобс напуска, но след новината за кончината му плъзна с бясна скорост из интернет, събирайки хиляди коментари. Актьорът Ащън Къчър например я постави на профила си в "Туитър".
"Беше откачен ден за мен. Едновременно съм развълнуван и ужасен", сподели Мак пред "Ройтерс". Междувременно младежът получил и предложения за работа като дизайнер. "Направо нямам думи", коментира той след поклонението в магазина на "Епъл" в Хонконг.
Ето как беше изпратен Стив Джобс (снимка)
- 06.10.2011 | 18:04
- 16925