Шампионът по бойни изкуства обвинил половинката си, че е много меркантилна, тъй като настояла да сключат договор за реклама на известни български матраци.
"Нали си имаме достатъчно пари, защо ни трябва да си развяваме чаршафите пред хората", настоявал Стъки пред Дончева, но бизнесдамата била категорична, че двамата нямат право да изпускат подобен хонорар.
Според запознати семейството получило 15 хиляди лева за участието си в телевизионния спот.
Напоследък рекламите са един от най-добрите източници на доходи за родните звезди, а освен това им носят и голяма популярност.
След като Дони и Нети се сдобиха с малката си дъщеричка Лилия, двамата бяха поканени за рекламни лица на известна марка мебели. Двете арт-персони приели офертата, но категорично отказали да заснемат в рекламата бебето Лилия от страх от уроки.