25 песни, които ни казват накъде отива музиката. Така нарича амбициозния си проект журналистът от "Ню Йорк Таймс" Н. Абебе. Той смята, че през последните сто години хората са се опитвали да си отговорят на въпроса за какво всъщност служи музиката.
Кога и къде я слушаме? Трябва ли хората да притежават музиката? Кой трябва да пише музика? Сигурни ли сме наистина, че трябва да плащаме за нея? Според него величието на поп музиката идва от това, че без значение колко харесват песните им, те помагат на слушателите да открият себе си. Музиката помага на младите хора да определят стила си - дрехите, прическите, поведението си.
След това идва високоскоростният интернет, който прави възможна идеята за плейлистите. С толкова много разновидности на музиката ние изразяваме интелигентността и вкуса си, създавайки свои плейлисти и избирайки конкретни ремикси например.
Намерихме начин да съберем шепа песни, да ги подчиним на собственото си мнение и да създадем звуци, които доставят наслада. Също така те хвърлят светлина върху неща, за които ни е трудно да говорим - начинът, по който тези песни ни карат да се чувстваме, това, което откриваме в тях и което не е вече в ума на някой друг.
С тези мотиви журналистът създава класация, в която подрежда 25 песни, като на последното място се нарежда и песента на български език "Хабиби", изпълнена от Азис, пише "24 часа".
Арабските китари, с които започва "Хабиби" сякаш те отнасят на турските пазари или цигански кервани. Всъщност обаче, това е българска чалга, отбелязва авторът. Той набляга на факта, че видеото е гледано над 20 милиона пъти в Ютюб за по-малко от четири месеца. Абебе не се наема с твърдението, че това е най-големият хит на "Краля на чалгата". Азис е облечен като от "Фейт"-ерата на Джордж Майкъл вместо разпознаваемия му стил.