Питайте която и да е двойка, затънала в сватбено планиране, и тя най-вероятно ще ви отговори, че с най-голямо нетърпение очаква медения месец (освен вечното съпружеско щастие, разбира се).
Според изследване от 2013 г. на сайта за сватби и лайфстайл TheKnot.com, двойките прекарват много повече време в проучване, планиране и пътуване за меден месец, отколкото когато и да било.
„Няколко фактора допринасят за това. Но тази тенденция се наблюдава особено отчетливо при хората, които се женят малко по-късно в живота си“, отбелязва Кристен Максуел Купър от компанията XO Group. Тя отбелязва, че индустрията с медените месеци достига над 11 млрд. евро на година и в последно време се наблюдава промяна от стандартните медени месеци на „сърф, плаж и слънце“ към по-екзотични дестинации в Азия, Африка и дори Антарктида.
Прочети повече и виж снимки ТУК.