McDonald's навлиза на пазара с обувки чрез сътрудничеството си с водеща марка, пише CNBC.
Тази седмица компанията пуска линия от обувки с индивидуален дизайн в сътрудничество с Crocs.
Линията, вдъхновена от бързото хранене, ще включва три класически Crocs и един Crocs сандал, базирани на талисманите на McDonald's Гримас, Хамбургер и Бърди, както и на класическата червено-жълта цветова схема на веригата.
Също така ще се продават и редица апликации на тема McDonald's, които могат да се прикрепят към обувките, включително пържени картофи, Big Mac и емблематичното лого на Golden Arches.
Обувките ще бъдат пуснати на пазара на 14 ноември, като цената им ще бъде между 70 и 75 долара. Съответстващите чорапи за всеки чифт обувки ще се продават на цена от 20 долара. Клиентите ще могат да ги купят в търговските обекти на Crocs и при партньорите на едро.
McDonald's препоръчва на феновете, които искат да се сдобият с чифт от обувките, да следват McDonald's и Crocs в социалните медии. Партньорството с Crocs е втората модна колаборация на McDonald's през последните месеци. През август McDonald's си партнира с британската марка за скейт PALACE, за да пусне ограничена серия маркови стоки.
Междувременно Crocs се намира в серия със своите колекционерски колаборации. Неотдавна, през септември, компанията направи вълна с обувки, вдъхновени от Шрек, а през лятото накара феновете на Pixar да изпаднат в лудост, когато пусна чифт Crocs, проектирани да приличат на героя от "Колите" Светкавицата Маккуин.