Сексуалните послания в рекламите карат мъжете да купуват веднага

share

Разглеждането на каталозите на Victoria’s Secret оказва неоспорим ефект върху мъжете, но изглежда, че "сексуалните намеци” в каталозите действително влияят върху мъжете по отношение на желанието за покупка от страна на мъжете.

Тези, които разглеждат каталозите, не просто искат да купят нещо от тях, но искат да го направят веднага. Това показва ново американско изследване, според което, мъжете, които разглеждат секси изображения, са по-нетърпеливи и искат да получат възнаграждението от покупката си веднага, съобщи iNews.

Докато снимките на животни са свързани по-скоро с контрола, то тези, които имат сексуално съдържание, действат по такъв начин на мъжете, че те са готови да похарчат по-голяма сума пари, стига моментално да могат да се насладят на ефекта от покупката.

Според Гал Зауберман от Университета в Южна Калифорния сексуалните знаци влияят не само на решението дали да се прави секс, но и на неща като харченето на пари.

Подобни сигнали предизвикват у мъжа нетърпение и промяна в усещането за стойност на непосредствените награди. Експертите смятат, че се променя и начинът на възприятие на забавените възнаграждения.

Водещи новини

Още новини