Продажбите на "веган месо" са скочили със 141 процента

Pixabay
share

Производителят на месни продукти на растителна основа Бийонд мийт (Beyond Meat) отчете по-добри от очакваното резултати за първото тримесечие със скок на приходите от 141 процента, предаде ДПА.
Компанията обаче оттегли прогнозата си за цялата година заради лошите резултати през март.


Очаква се търсенето на услугите за доставки на храна по домовете да продължи да се увеличава, но "размерът и продължителността на влиянието" на кризата с Ковид-19 върху ресторантите и другите хранителни заведения прави близкото бъдеще несигурно, отбеляза компанията.

Съд призна веганството за философско убеждение

Въпреки неясните перспективи акциите й силно поскъпнаха във вчерашната търговия и от началото на годината цената им се е повишила с над 30 на сто.
Чистата печалба е нараснала почти двойно до 97,1 млн. долара спрямо 40,2 млн. долара година по-рано.

Главният изпълнителен директор Итън Браун заяви в комюнике, че е горд от резултатите, които надминават очакванията въпреки "все по-предизвикателната среда за работа".
Компанията е основана през 2009 г. и през май 2019 г. успешно пусна акциите си на борсата.

Бургерите на Бийонд мийт се продават в редица вериги за бързо хранене и предлагат алтернатива на месото, чието производство в САЩ среща редица трудности по време на пандемията.

Водещи новини

Още новини