С ексклузивно барманско шоу в центъра на София беше отбелязан финалът на първия по рода си конкурс за най-оригинална многокомпонентна напитка с ракия “В търсене на съвременния български коктейл”. Специално за събитието, зад бара на „Стралджанска“ мускатова застанаха топ миксолозите Александър Симеонов и Николай Вангелов от Nomad Barman. По време на шоуто двамата бармани, които са носители на много международни награди, споделиха, че качествената българска ракия по нищо не отстъпва на останалите популярни основи за приготвянето на коктейли и своите авторски вариации на популярни коктейли с традиционния български алкохол, пред избрани ракиени фенове - победители в конкурса.
Според Александър и Николай ракията е супер продукт, който прави все по-смели стъпки в навлизането си в коктейлната култура и затова те работят активно за налагането и популяризирането му в барове и ресторанти. „Интересът към инициативата доказа, че голяма част от хората използват ракията за коктейли и са склонни да я приемат като съвременна напитка, отвъд клишето“, споделиха също от избата производител на „Стралджанска“ „Вила Ямбол“.
Именно това - да бъде представена по по-атрактивен и съвременен начин е мисията, зад която застава любимата премиална ракия „Стралджанска“ този сезон. Ето защо, от началото на септември марката представя уникална коктейлна платформа, която показва модерното лице на любимото националното питие - http://straldjanska.online . Тя включва както интерпретации на различни алкохолни миксове – както класически и наложили се коктейли, така и най-новите трендове с ракия, сред които БЛЪДИ МАРИЯ, СТРАЛДЖА ХАЙБОЛ, СТРАЛДЖА ШПРИЦ, СТРАЛДЖА ОЛД ФЕШЪН, ЕНЕРДЖИ ХАЙБОЛ и СТРАЛДЖА САУЪР. Предстои, авторските коктейли да бъдат включени в менютата в заведения в цялата страна, като лансирането им ще бъде обявено на FB страницата на марката.
(платено съобщение)