В Абсурдистан всяка Нова година е като предишната…

  • 23 декември 2024 11:07

  • 426
  • 0
В Абсурдистан всяка Нова година е като предишната…
© pixabay

Километрични задръствания по АМ „Тракия” и висене в тях до 5 часа, при едва 3-5 см снежна покривка. В БДЖ е пълно мазало с влаковете, а някои дори излизат от релсовите си маршрути. Десетки села останаха без ток. Стотици българи и зиме, и лете страдат от безводие. Хиляди търпят несгоди и издевателства от мобилни и всякакви други монополисти. В Абсурдистан е така дни преди настъпването на Рождество Христово и Новата година. Така ще е и после.

Важно е, че депутатите ще си починат хубаво две седмици, че много се изтощиха предпразнично. Работиха по цели два часа дневно, но не пропуснаха да си актуализират заплатите и така за „тежкия и неуморен труд” ща получат по близо 10 бона месечно. Здраве да им е да си ги харчат – всеки с проблемите си, както се казва. А

нашите потребителски дертове, нямат нищо общо с депутатския живот,

който е в един друг балон, в една различна, паралелна на нашата реалност.

Днес ще ви разкажа една незначителна история, каквато, сигурна съм, е преживявал всеки простосмъртен гражданин в нашия Абсурдистан.

Трета поредна седмица някакви престъпни елементи режат кабелите на интернет на една от фирмите снабдители на тази услуга. Умишлено ще премълча името й, за да не не „увредя” имиджа й, а и защото съм сигурна, че това се случва и с другите доставчици на въпросната услуга. Също така трябва да е ясно още в началото, че тези по същество монополни организации имат неограничено право да увреждат моите и твоите интереси, на техните – сакън, не бива в никакъв случай!

И така три поредни седмици от петък до понеделник и т.н. хиляди потребители, живеещи в района на Бизнес парк в Младост 4 са изолирани от света и не могат да си вършат работата, защото имало „групова повреда”, каквото и да означава това. Въпросните аварии не се отстраняват за часове, нужни са им дни наред, а за това неудобство

не се предвижда никаква компенсация от страна на доставчика към потребителя.

Последният чинно ще трябва да си плати и да 9-те дни, в които не е ползвал услугата по независими от него причини.

Може да ви се струва странно, но е факт, че операторите в дружеството не знаеха нито къде точно е повредата, нито коя е строителната фирма, която е причинила скъсването на кабелите. Но пък бяха сигурни, че това е причината за нещото, което определиха като „групова повреда”. Т.е. те щели били да отстранят нещо, което не знаят нито къде е, нито кой го причинява?!

Реших да им помогна понеже приятел ме подсети за едни грозни случаи, че

има злосторници от конкурентни фирми, които нарочно режат кабелите по ползвателите,

та да се преместят в тяхната фирма. Звъннах на спешния телефон  112 и ги запознах със ситуацията с цел да бъда полезна. Да, ама те поискаха едва ли не аз да установя, заловя и да им заведа престъпника, който ни тормози седмици наред. Не успях да им услужа и да ги обслужа не от лошо чувство, а защото си имах ангажимент с внучето. Друг път ще гледам да намеря време да не ги затормозявам с потребителските си дертове.

Тази незначителна история, която ви разказах от първо лице, се случва непрекъснато на всички по различни поводи и предлози в Абсурдистан.

Да не забравя да ви подсетя: бързайте да си платите данъците, че от тях зависят заплатите на депутатите, но и на армията от паразити в администрацията на обществени  и монополни фирми! Нали знаете, през годините администрацията се умножи сякаш чрез пъпкуване, вместо да се съкращава и редуцира, както обещаваше всеки мераклия за власт. Хем се множат, хем все най-некадърните шуреи и баджанаци нареждат там.

Това е положението.

Пък ние, обречените в Абсурдистан, можем да я караме и дни наред без интернет, без ток, без вода и да висим по 5 часа в задръстване, причинено от първия 2-3 см сняг.

 

Този коментар изразява личното мнение на автора и може да не съвпада с позициите на novini.bg

 

 

 

 

Последвайте канала на

Аделина Делийска
426 0

Свързани новини

Водещи новини