Генералният директор на Facebook Марк Закърбърг е известен с това, че не се замисля много за облеклото си, повече мисли за работата си, пише Profit.bg.
Затова има толкова много скучни сиви тениски. Просто навлича една от тях и тръгва за работа, без да му се налага да взема решения за стила си на обличане.
Но имаше период в историята на Facebook, когато Закърбърг беше облечен далеч по-официално. През 2009 г. той носи вратовръзка на работа всеки ден – предизвикателство, което пое, подобно на личните цели, които публично си поставя всяка година.
Някои от тях бяха да научи мандарин (2010 г.), да чете по една нова книга на всеки две седмици (2015 г.) и да се срещне с хора в 30-те американски щата, които все още не е посетил (2017 г.).
Но Закърбърг имал много конкретна причина да развие пристрастие към вратовръзките през 2009 г.
Във Facebook, където Марк е отбелязал "Носих вратовръзка цяла година“ сред „събитията от живота“ в профила си, той обяснява: „След началото на рецесията през 2008 г. исках да изпратя сигнал до всички във Facebook, че това е сериозна година за нас. Големите компании процъфтяват, инвестирайки повече, докато всички останали намаляват разходите си по време на рецесия. Но големите компании също така са сигурни, че са финансово стабилни и издръжливи. Моята вратовръзка беше символ на това колко сериозна и важна е годината и я носих всеки ден, за да покажа това“.
Още пи темата четете ТУК.