Николая Никова, която бе избрана за "Мис Родопи" ще бъде новото рекламно лице на продаваното в Китай мляко "Момчиловци", съобщи пресцентърът на Община Смолян.
Конкурсът "Мис Родопи" бе част от програмата на приключващия днес в Момчиловци първи Фестивал на киселото мляко "Традициите на Родопите".
Организирането на празника на млякото е с партньорството на китайската компания Bright Dairy, която произвежда млечен продукт, носещ името на родопското село. Двадесет годишната Николая Никова спечели приза "Мис Родопи", демонстрирайки не само красота и очарование, но и покоряващо публиката изпълнение на гайда.
Новото рекламно лице на китайското мляко "Момчиловци" е солист в състава "100 каба гайди", информира пресцентърът на общината. Победителката в конкурса и нейните подгласнички ще посетят Китай в рамките на програма за популяризиране на българското кисело мляко.
Представянето на родопското кисело мляко като храна за дълголетници е включено в плановете на китайските партньори да рекламират Родопите като дестинация за здравословен и природосъобразен начин на живот. Фестивалът на млякото се организира от "Деми Травел" ЕООД, Българския център за развитие, инвестиции и туризъм в Китай, китайската компания Bright Dairy, заедно с подкрепата на Министерство на туризма, Община Смолян, село Момчиловци, Swagbag.eu и "Тодоров" АД, уточняват от пресцентъра на Община Смолян. Намеренията на организаторите са да превърнат феста в ежегоден.