В края на 2012 година, когато Facebook направи 1 милиард потребители, на бюрата на служителите се появи една малка червена книжка.
Тя трябваше да мотивира служителите и да им обясни какво е Facebook и каква е целта на компанията. Един от дизайнерите на книгата – Бен Бари, публикува сканирани страници от нея.
Вижте какво Марк Закърбърг иска служителите на Facebook да помнят:
Facebook не е създадена, за да бъде компания. Целта в началото е била да се създаде мрежа, която да свързва хората по света.
Да промениш начина, по който хората общуват, означава да промениш света, се казва в книгата.
Прочети повече на: http://profit.bg/news/CHervenata-kniga,-koyato-stoi-na-byuroto-na-sluzhitelite-na-Facebook/nid-139168_picid-_page-1.html
Прочети повече на: http://profit.bg/news/CHervenata-kniga,-koyato-stoi-na-byuroto-na-sluzhitelite-na-Facebook/nid-139168_picid-_page-1.html
Да промениш начина, по който хората общуват, означава да промениш света, се казва в книгата.
Виж още ТУК.