Йордан Терзийски от ПП: Тежкотоварните автомобили да плащат такси за второкачествените пътища

Тв Европа
share

Проблемът с "Хемус" е финансов и юридически. АПИ, чрез инхаус процедури, е превел над 1 млрд. лв. към "Автомагистрали". Държавата е в патова ситуация. Кой ще носи отговорност за незаконните строежи, попита пред „Европа сутрин“ зам.-председателят на Комисията по регионална политика, благоустройство и местно самоуправление в Народното събрание и депутат от „Продължаваме промяната“ Йордан Терзийски. 

Това е обществен ресурс, няма как да бъде пропилян - има възможност да се узакони нещо, което е незаконно, но и това носи своите опасности. Казусът е сложен, а това е мина за цялата държава, допълни той. 

Регионалният министър: Сключен е договор за озеленяване на„Хемус“, а магистрала няма

"Трябва одит на пътищата, след това да се включат в 4-годишна програма, да се бюджетират и да се преценят приоритетните пътищата. Има пари в бюджета за най-спешните ремонти", допълни депутатът.  Терзийски смята, че трябват качествени ремонти. 

"Всички имаме нужда "Струма" се случи по най-бързия и ефективен начин" коментира още зам.-председателят на Комисията по регионална политика, благоустройство и местно самоуправление в НС.

ТОЛ системата не може и не трябва да бъде на загуба. В момента има нужда от събираемост на глобите, а тежкотоварните автомобили да заплащат такси за второкачествените пътища. Всички ТИР-ове трябва да се следят, защото има множество случаи на претоварени камиони, които разрушават пътищата. Да си плащат, както го прави всеки един от нас, заяви Йордан Терзийски. 

Водещи новини

Още новини