Всеки понеделник Комисията за защита на потребителите отваря своите врати за посещения на граждани, които искат да се срещнат с председателя на комисията и нейния екип. Експерти на КЗП ще дават разяснения на потребителите относно техните права и ще ги консултират на различни теми. Всеки понеделник от 11:00 часа до 12:00 часа потребителите ще могат да посетят централното управление на КЗП на ул. „Врабча“ №1, а при необходимост от съвети - ежедневно могат да се свързват с горещата линия на потребителя на тел. 0700 111 22.
Приемните ще помогнат за обсъждане на начините за подобряване на диалога и доверието между потребителите и търговците.
Справки по подадени жалби и сигнали в централното управление на КЗП се предоставят всеки ден от 15:00 часа до 17:00 часа на тел.02 9330 565. При проблеми при пътуване и пазаруване в други държави-членки на ЕС, Исландия, Норвегия и Обединеното кралство, потребителите могат да потърсят съдействие и от експертите от Европейски потребителски център, които приемат жалби на сайта www.ecc.bg и на телефон 02 986 7672 или на място в офиса им на ул. „Бачо Киро“ 14 в София.
КЗП работи активно за повишаване нивото на осведоменост и защита на потребителите. За нас е изключително важно възстановяването на диалога и подобряването на осведомеността на потребителите и търговците чрез превенция, коментира председателят на КЗП Мария Филипова.