Козметични процедури са сред най-купуваните предложения в сайтовете за групово пазаруване. Йонна детоксикация, кавитация, радиочестотен лифтинг, антицелулитни процедури са само малка част от офертите, които ежедневно реализират хиляди продажби онлайн, пише „Монитор".
Големият интерес е предизвикан както от изгодните условия, така и от желанието на нежния пол за лятно разкрасяване. Отстъпките са особено привлекателни, като варират между 60 и 80% от регулярните цени на козметичните центрове. Студията за красота примамват и с няколко процедури в пакет, които обгрижват цялото тяло. Така например кавитация (процедура за отслабване), радиочестотен лифтинг и вакуумен масаж се предлагат за едва 9,90 лв.
Фризьорски салони пък предлагат ваучер за измиване, подхранваща маска, подстригване и сешоар с 80% намаление.
Голям интерес в сайтовете за колективно пазаруване предизвикват и офертите за евтино хапване. С настъпването на летния сезон хората предпочитат да вечерят навън, а ресторантите всячески се опитват да привлекат клиенти от изпразнената столица. В момента една от най-големите вериги за хранене в страната предлага безплатен ваучер който ви носи 30% отстъпка от сметката. Офертата за тънко хапване предизвика небивал интерес от над 5 000 потребители на един от най-големите онлайн портали за подобен вид търговия. Традиционно на голямо внимание се радват и предложенията за суши. Японският деликатес изглежда е предпочитан в летните месеци и ежедневно реализира минимум 200 - 300 продажби.
Особено актуални са и средствата за справяне с насекоми и вредители. Само за броени часове са пласирани над 500 бройки от ултразвуков унищожител за хлебарки, комари и гризачи. С по-традиционен метод за борба с натрапниците - мрежа против насекоми, са се сдобили близо 400 потребители на модерните сайтове.
Като цяло пазарът на колективните онлайн продажби у нас бележи устойчив растеж в рамките на 20 - 30% на годишна база, обявиха по-рано през тази седмица от една от най-големите компании за колективно пазаруване. Според хората от бранша докато миналата година растежът е бил бурен, но неустойчив, в момента нещата са в релси и бизнес моделът продължава да е печеливш.
Въпросът с нелоялната конкуренция обаче не е изчезнал. Рисковете са налице, но потребителят е този, който трябва да защити своите интереси, като проучи добре пазара и купува от доставчици, даващи гаранции за услугите, съветват запознатите с бранша.