Защо се образуват тапи в празничния трафик?

Булфото (архив)
share

До какво води автоматичното контролиране на пътната обстановка в София и какви са причините за това видя екип на Novini.bg.


Системите за контрол на светофарите за потока на превозните средства имат възможности за дистанционно управление за дистанционно изпълнение на задачи като принудително мигане, затваряне на кръстовища и изтегляне на графици.

Другото предимство е, че имат възможност за самодиагностика в случай на включване и работа. От всичко казано дотук се вижда, че този процес действително може да управлява както ръчно, така и автоматично.


Екип на Novini.bg провери по една от основните артерии дали действително е така по отсечката кръговото до зала „Арена-Армеец“ на 4-ти километър до караулката край село Лозен. Видимо в началото трафикът е нормален, а в края става невъзможен.

Верижна катастрофа блокира изхода на София, четири коли възпрепятстват трафика към Пловдив

Как се получава това?


От Пътна полиция ни информираха, че допреди въвеждането на системата за контрол на светофарите, до всеки ключов за движението светофар е имало възможност органите на реда сами и по тяхна преценка да изтласкват тапите.

Във видеото ще видите как трафика на 4-ти километър си е нормален, а на кръстовището при Горубляне вече пътната лента е задръстена, но защо става така? Просто тапата трябва да се изтегли от Пътна полиция на място и задръстването да се минимизира. Отделно за кръстовището край Горубляне масло в огъня налива и трафикът от комплексите "Младост" и "Дружба".

Според органите на реда ако живущите там използват алтернативи като Южната тангента, това би довело до отслабване на интензитета на булевард "Цариградско шосе.

 

Водещи новини

Още новини