Богдан Милчев от Института по пътна безопасност е каъегоричен, че мантинелите у нас са бутафорни. Той даде пример с връзка между двувълнесто и тривълнесто преградно съоръжение в района на катастрофата, където свързващото колче е на отстояние от мантинелата.
„Виждаме и как болтовете не са хванати, гайките са развити“, заяви Милчев пред БТВ.
„По цялото протежение мантинелата е хваната с един болт, тя е тривълнеста и би следвало да бъде хваната поне с два болта. АПИ трябва да представи монтажните протоколи и проекта за монтаж. Многократно сме искали тези документи“, заяви още той.
Богдан Милчев беше категоричен, че от май месец до днес има лавинообразно увеличение на жертвите при ПТП-та. По думите му с близо 50%.