Фирма скъса кабел 10 киловолта, собственост на ЧЕЗ Разпределение България, при извършване на несъобразени изкопни работи, в резултат на което близо 4 200 клиенти от кв. „Дружба 1“ останаха без електрозахранване на 25 юни сутринта.
Екипите на ЧЕЗ Разпределение реагираха незабавно и в рамките един час възстановиха електрозахранването. Ще бъде изготвен и констативен протокол за причинената авария и ще бъдат предявени претенции за нанасяне на имуществени вреди.
„Лятото е активен сезон за строително-ремонтни дейности и фирми трябва отговорно да спазват процедурите и да съгласуват своевременно ремонтите, за да се предотвратят подобни неудобства за клиентите в бъдеще“, призова Васил Василев, директор „Експлоатация и поддържане“, в ЧЕЗ Разпределение България АД, съобщиха от пресцентъра на дружеството.