Кой кого контролира при пътното строителство?

БНТ
share

Проблеми могат да се появят още в самото задание, в изпълнението на проекта, в приемането на проекта. Всички би трябвало да си свършат задълженията съгласно законите, технически и нормативни изисквания. Това коментира в сутрешния блок на БНТ инж. Ясен Ишев.

Надзорните фирми са твърде много, след като регионалното министерство допусна един надзорник да участва в неограничен брой фирми, в които да работи. Това стана преди 10-ина години, заяви инж. Ишев.

Пътната агенция изисква тези хора да бъдат на място всеки ден. Практиката показва, че когато има асфалтиране, човекът, който отговаря, е на терен. Обхождат се и базите. Качеството малко се занижава, когато се гонят срокове, коментира инж. Ишев.

Водещи новини

Още новини