Продължаваме да получаваме оплаквания в редакцията ни от недоволни абонати на компанията "Виваком".
Novini.bg публикува писмото на Анита Петкова, която се оплаква от неправомерно начисляване.
"При подписване на нов тарифен план между нас като потребител на услуги и Виваком се оказва, че те като компания начисляват към първата следваща дължима сметка сумата от 20 лв. без ДДС инсталационна такса автоматично, без реално това да е дължимо. При свързване със служители на въпросния оператор те потвърждават, че такава сума реално не би следвало да се дължи, но въпреки това първо трябва да се заплати и евентуално в срок от 15 дни, тя би се приспаднала от задължението ни като абонати. В нашия случай се стигна до там, че без да сме уведомени по какъвто и да е начин ни бяха спрени изходящите обаждания за срок от 4 дни. Дори и след заплащане на авансова сума от 5 лв., телефоните бяха "пуснати" след 23 часа. Обяснението е, че сме надвишили кредитния си лимит, което е неистина - надвишаването става заради неправомерно начислените 20 лв. Оказва се, че трябва първо да заплатим цялата сума и впоследствие евентуално ще ни ги възстановят. Много от нашите близки са в същата ситуация. Приспадането става само ПРИ ИЗРИЧНО ИЗРАЗЕНО НЕСЪГЛАСИЕ и ВЪЗРАЖЕНИЕ от страна на абоната. Ако такова няма, подадено като сигнал, никой не уведомява клиента че има надвзети суми. Случаят е масов, затова Ви обръщам внимание - представете си дори скромните 200 000 абонати, ужилени с по 20 лв., каква огромна сума "захранват" въпросната компания."
Ако и вие сте жертва на некоректно отношение от "Виваком", пишете на novini@novini.bg, а ние ще продължим да търсим мнението на търговския директор на компанията Александър Димитров (на снимката).