Читателско писмо от поредния недоволен от услугите на Виваком техен потребител:
"Здравейте! Видях във вашия сайт, че и други потребители са се оплаквали от Виваком и реших да споделя и за нашия проблем. Преди7-8 месеца ни посетиха техни представители, бяха страшно любезни, обещаха един куп неща и си заминаха. Ние сме фирма, предстоеше ни смяна на офис в район без фиксирана мрежа и се поинетресувахме какво биха ни предложили, дали ще могат да доставят интернет и да пренесат факс услугата на новия ни адрес и докато преподпишем договора бяха абсолютно сигурни, че всичко ще бъде направено.
Преди месец и половина се преместихме на нови яадрес и оттам почнаха мъките-не можели да пренесат факс услугата, не можели да ни запазят номерата, нямало възможност за интернет и т.н и т.н. "Ще проверим", "пратихме запитване" и "направете колективна молба с още 9-10 човека около вас за да ви прекараме мрежа" бяха само част от отговорите им. Обърнахме се към друг оператор (МТел), за които не представляваше никаква трудност да пренесат номерата и да ги запазят същите, все пак 6 години ползваме и контрагентите ни ги знаят.
Само дето от Виваком поискаха да платим таксите до края на договора-над 800лв. Платихме ги, но мъките не свършиха. Дават една дата за пренос на номер-не може днес. Друга дата-имате задължение. Отиваме в техен офис-там казват нищо не дължите, После следваща дата- пак нещо дължим, установи се че наистина имало някакво задължение-в един от офисите една единствена служителка го откри след безброй обиколки.
Това накратко са нашите неволи в отношенията ни с Виваком, с радост се отървахме от тях, ползвахме техни пакети и в домашни условия, но ги прекратихме точно заради тези техни извивания на ръце, надявам се да са доволни и препоръчвам на всички да направят това. Самозабравили се служители, които си мислят, че са единственият оператор, но в тази динамина среда трябва да се развиваш и вървиш напред, а те с доста голяма скорост май са се задвижили в обратна посока. Пожелавам им успех. Отвисоко се пада най-лошо.
Поздрави
Деян Иванов, управител на "Международни превози Канотранс" ООД."
Ако и вие сте жертва на некоректно отношение от Виваком, пишете на novini@novini.bg, а ние ще продължим да търсим мнението на търговския директор на компанията Александър Димитров (на снимката).