IКЕА България не продава дефектни столчета Antilop, пише в съобщение на компанията, разпространено до медиите.
В магазина в София моделът се продава, но от друг производител, при който такъв дефект няма. Проблемните артикули са изработени между юни 2007 и септември 2009 г. от производител, който не е доставял такава стока до българския магазин на веригата.
В случай че български клиенти на компанията са закупили такова столче от друга държава, могат безплатно да заменят дефектния колан в софийския магазин.
Още след първите сигнали за инциденти със детските столчета Antilop, IКЕА извърши проверка и потвърди проблем с модела. Към 15-ти декември в пазари на марката извън България са регистрирани няколко случая на внезапно отваряне на обезопасителния колан, при три от които има леки наранявания на деца. Тъй като безопасността е един от основните приоритети на шведската компания, са взети всички необходими мерки.
IКЕА: Не продаваме дефектни столчета в България
- 06.01.2012 | 10:24
- 688