КЗП с приемни по цялото Черноморие, можем да подаваме сигнали денонощно

share

Напоследък извършваме доста проверки свързани с качеството и етикетите на хранителни стоки. За съжаление откриваме нередности.

Това каза в предаването "Лице в лице" по БТВ Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите. Там, където хората се сблъскват най-често с търговците, имаме и най-много жалби. Говоря за сферата на телекомуникацията. За миналата година сме получили над 20 000 жалби, като 37% от тях са срещу мобилните оператори и по-скоро за услугите, които предлагат, разкри той и добави, че КЗП контролира целогодишно качеството на туристическите услуги. Стремим се да осъществяваме контрол, който да гарантира на хората, че ще получат това, което са планували. По цялото Черноморие сме отворили приемни и сме на място. Хората ни са обучени, знаят чужди езици и можем да помогнем по всякакъв начин на хората. Ние сме на разположение на хората, категоричен беше Маргаритов.

Водещи новини

Още новини