Откритите приемни по морето дават възможност на хората да осъществят пряк контакт с нас, ако им се е случила някаква неприятност. Това каза в сутрешния блок на БНТ председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.
Приемните помагат на хората да са информирани и да знаят как да постъпват. Търговците винаги са респектирани, ако срещу тях стои някой, който знае своите права,. Информираността на потребителите е ключов момент. В това отношение също имаме съществен напредък чрез информационите кампании, които осъществяваме. В последните години като че ли потребителската култура нараства, заяви той.
По думите му, в резултат на разкриването на приемните се наблюдава намаление на нарушенията, които извършват търговците в областта на туристическите продукти. Това става както с превенция, така и с активен контрол, какъвто осъществяваме непрекъснато. Хората трябва да знаят, че контролният орган е на мястото си, подчерта Маргаритов.
Имаме добра координация и с всички институции, които могат да се намесят, когато гражданите срещат различни проблеми в ежедневието си, добави той.
Шефът на КЗП: Нарушенията в туризма намаляват
- 20.06.2016 | 07:51
- 1189