Националната компания Железопътна инфраструктура (НКЖИ), съвместно с Държавната агенция за закрила на детето към Министерството на труда и социалната политика и „Холдинг БДЖ“ ЕАД, се включва в мащабна образователна кампания за разясняване на опасностите от нашумялата мода сред тийнейджърите на селфита и младежки събирания в района на гарите и междугарията.
Инициативата стартира с цел превенция и предотвратяване на инциденти с деца.
Насочена е към учениците и акцентира върху основната роля на родителите в тяхното възпитание.
Утре ще бъде проведена и работна среща между страните – участници в кампанията, на която ще бъдат обсъдени конкретните мерки и действия с цел осигуряване на безопасна и сигурна среда за децата. Планирано е създаването на образователни листовки по темата и провеждането на открити уроци в училищата по жп безопасност и безопасно преминаване на железопътните прелези.
Началото на кампанията се очаква да започне в началото на 2016 г., след ваканцията на учениците.
БДЖ и ДАЗД стартират кампания срещу селфитата на ЖП линиите
- 17.12.2015 | 09:56
- 963