Кандидат - кметовете се пазят от "аграрен тен" заради плакатите

Булфото
share

Течни кристали за коса, плажни масла с висок фактор против "аграрен тен", ризи и костюми в неутрални десени.

Това са задължителните атрибути в ...гардероба на всеки кандидат-кмет това лято, пише в. "Стандарт". Макар до изборите да има цели два месеца, пиарите на мераклиите за управници са ги снабдили с всички задължителни козметични процедури. Хит сред мъжете кандидати ще са късите подстрижки, които обаче са трудни за поддържане и също изискват старателно подреждане, категорични са водещите коафьори.


Един от най-известните родни майстори на стилните прически - стилист Кръстьо Капанов, обяснява, че сега е моментът за промяна на визията. Защото с наближаването на изборите хората ще концентрират внимание върху новата прическа или костюм и вместо да слушат обещанията, ще гледат само променения външен вид на кандидата, допълва той.


Вместо да събират слънце на шезлонга, мераклиите за кметската надпревара много внимават да не прекалят с тена. Още повече че в края на август започват и фотосесиите за предизборните плакати. Прическата трябва да изглежда еднакво всеки ден и затова в помощ са именно препарати като течните кристали. По-суетните са с часове и за избелване на зъби и маникюр, а фитнесът е направо задължителен за извайване на формите и смъкване на "бирените коремчета".


Кандидатът за кмет на БСП за София Георги Кадиев пръв намали дължината на косата си с едва забележимите 5 мм още в края на юни, но подстрижката му отива много, категорични са симпатизантите му. Пак по това време герберският кандидат-кмет Кирил Йорданов във Варна освежи прическата си, коментират светски наблюдатели. Сред бъдещите управници имало такива, които са се подложили на спешни процедури за "американска усмивка", а дамите махнали всякакви кичури от прическите и също скъсили и прибрали прическите, за да не веят буйни коси по предизборните събрания.


Щом новият външен вид стане факт, участниците в Избори 2011 го "обнародват" първо във Fаcebook, а след публикацията в социалната мрежа, тутакси се появяват и на някое масово събитие. Така промяната оставала по-незабележима и електоратът едва я долавял, коментират експерти.

Водещи новини

Още новини