В БДЖ трябва да се създаде звено за маркетинг, което да търси потенциални клиенти на дружеството. Това заяви във Варна министърът на транспорта капитан Данаил Папазов. В БДЖ няма и звено за логистика, което да осигурява превозите на товари от точка А до точка Б, коментира той. Министър Папазов допълни, че БДЖ е с раздута администрация и посочи, че само счетоводителите са над 150.
Аз бях смаян от този брой, коментира министър Папазов. БДЖ е в много тежко финансово състояние - практически е във фалит, но ще бъде стабилизирано, заяви Папазов. Междувременно Агенцията за приватизация вчера отново удължи сроковете по процедурата за приватизация на "БДЖ-Товарни превози", този път - с две седмици. Така евентуални обвързващи оферти за дружеството ще се чакат до 25 юни 2013 г. вместо до 10 юни. Това е трето поредно удължаване на сроковете по тази процедура, която пък е втора поред, след като първата се провали поради липса на инвеститорски интерес.
Официално причината за новата отсрочка е във връзка с все още нерешеният казус около запора върху дяловете на "Холдинг БДЖ" ЕАД в капитала на "БДЖ-Товарни превози". Но удължаването на сроковете идва няколко дни след като новият министър на транспорта Данаил Папазов посочи, че ще направи всичко възможно приватизацията на "БДЖ-Товарни превози" да бъде спряна. Според министъра сама по себе си приватизацията няма да доведе до нищо, тъй като задълженията на БДЖ са 709 млн., а от продажбата на "БДЖ-Товарни превози" не се знае дали може да се вземат и 100 млн. лв.
Новият транспортен министър създава маркетинг звено в БДЖ
- 31.05.2013 | 20:43
- 1295